Faaan va irriterande..

Ja jag skulle byta allt i badrummet å tvätta de som va innan ja de va planen i alla fall..
Men jag har inte ens kommit halvvägs eftersom Putte ska ha massa avancerat skit över allt.
Vi har inga vanliga krokar som duchdraperit hänger i utan nå jävla skit som e skit svåra å få på å av å då menar jag verkligen skit svåra, dom e så tajta å hårda att mitt nya svarta duchdraperi gick sönder på ett ställe så jag la skiten på tvättkorgen så ska putte få försöka när han kommer hem ska höra om vi inte kan åka iväg å köpa några som e lättare så man slipper ha sönder alla duchdraperin när man vill byta vilket jag gör ett par gånger om året hehehehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0