En sååå härlig dag..

Ja den här dagen har vart hur bra som helst..
Jag, Markus å Heidi har gått på stan i flera timmar men de kändes inte så tiden bara sprang iväg men de brukar ju göra de när man har kul :)
Vi lunchade ihop på Spicy hot å de va gott gott..
Sen köpte jag ett jätte fint set till lilleman å Heidi köpte åxå lite smått å gott, bla tjocka kritor å tjocka papper hon å lilleman ska rita lite när han ska vara där :)
Så man kanske får en första teckning av honom på söndag vem vet :)
E de mycket färger å sträck på den så ska den nog allt ramas in :) Men man ska nog inte förvänta sig för mycket av en bebis på 4,5 månad :) Men han e ju tidig me mycket annat så vem vet hehehehe.

Nu e min kära syster yster på Toys U rus lr hur de stavas..
Å jag e skapligt avis där skulle jag me vilja vara å handla lite åt lilleman :)

Hoppas vi ses snart igen gumman för dagen har vart helt underbar me dig ÄLSKAR DIG din lilla skrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0