En ny dag nya tag :)

Ja lilleman sitter i sin babysitter mätt å belåten de vart gröt till frukost för hans del vilket han va mycket nöjd med :) Sen blir de lite morotspuree till lunch å lite mosad banan till efterrätt :) Å sen va vi iväg å köpte lite goda drycker som man får ge dom när dom e 4 månader så han ska få lite sån till lunch men de e inte alls mycket utan lite för å svälja ner lunchen :)

Jag har startat diskmaskinen å tvättmaskinen ovanligt va? hehehehe

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Lilleman sitter ju så nöjd i sittern å lyssnar på musik :)
å jag sitter här å bara flummar känns de som hahahaha.
Vet inte om jag vill baka idag eller om jag vill göra de nästa vecka.. :(
Vilka problem jag har asg :)

Vi ska nog troligen ner på stan när putte har slutat ska visa honom dom ur snygga kläderna jag hittade igår till markus i så fall å så hoppas jag att han åxå gillar dom å köper dom :)

Är de nån som har några bra ideer om hur man kan göra lokalen man har hyrt föt dopfikat mysig å fin så hör gärna av er jag har lite ideer själv men e öppen för andra förslag åxå så klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0