Effektiv som tusan :)

Ja då har man redan hunnit starta en maskin tvätt, Tömt diskmaskinen å stoppat in disken från i går kväll i maskin, gjort i ordning lilleman å nu e orkideevattningen i full gång :)
Sen tänkte jag att jag skulle städa ur badrummet åxå om lilleman tillåter :)
Hoppas han fortsätter vara på de humöret han e på nu för då kan jag få väldigt mycket gjort under dagen så de e bara å hålla tummarna :)

Hans väggdekaler kom igår åxå så vem vet vi kanske börjar me de när putte kommer hem de återstå å se hehehehe..

Jag vill bara säga att Jag älskar mitt liv nu har jag kommit in i en sån här härlig period där allt känns underbart..
jag har inget alls att klaga på å jag mår bara så bra å de e en underbar känsla..
Så jag ska pula lite här hemma idag å göra om lite å försöka få en hög mysfaktor här hemma :)

Nu e de nån som vill ha lite uppmärksamhet av sin mamma så självklart ska han få de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0