Dagen

Emma å Chrille ringde när Putte hade vart iväg i ca 1 timme å sa att dom tänkte komma över å jag sa ja men självklart va kul..
Så ja ringde upp Putte å sa att Emma å Chrille e på väg så nu får du ta å komma hem å de gjorde han :)
Å Emma å Chrille hade me sig kanelbullar å dom va inte små vill jag lova men gott som satan va de så tack för fikat :)
Sen satte vi upp lite tavellister i lillemans rum snackade en himla massa skit som vanligt å sen beställde vi lite väggdekaler till lillemans rum som borde komma i mitten av veckan 750 kr gick de på hahahaha så de e fan inte billigt men de kommer nog bli kanon när de e helt klart å de vart så klart "Cars" riktigt killigt :)

Å nu ligger lilleman i sin säng helnöjd å leker me aktiveringssakerna som jag har hängt fast i sängen han e smart min lilla kille :)
Förhoppningsvis somnar han av de åxå :) Annras kan de vara rätt grinigt så här på kvällskvisten från hans sida..

Imorrn kommer jag ha riktigt tråkigt Putte ska jobba över å vet inte alls när han kommer hem så ja vet inte alls vad jag ska hitta på dagen kommer ju bli super lååång me tanke på att lilleman ofta vaknar vid 06:30..

Får se om de finns nån som kanske vill hitta på något :)

Nä he om jag ska krypa ner i soffan här me alla mina tända ljus å dra en mysig filt över mig å bara njuta av hösten kanske göra lite varm choklad åxå :) åå va mysigt

PS bilder på Markus rum kommer så klart när de e färdigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0