Dagen

Ja då har man nästan precis kommit hem från en runda på stan me Michaela å lilleman så klart.
De va lite jakt på grejer till dopet, ballonger bland annat som vi inte hitta lr inte i dom färgerna jag prompt ska ha hehehehe.
Men vi hittade en svart klänning till mig som jag ska ha på mig på dopet å så köpte jag mörkgråa leggings till köpte även mörkgråa å svarta strumpbyxor åxå kan va bra å ha nu när de börjar bli så jävla kallt.

Har även plockat undan lite tvätt men inte startat en maskin hehehe ja e duktig lr hur Michaela :)
Jag funderar på om jag ska gå å städa kylen för de va ett tag sen nu... Å de e så skönt när de e gjort å man har kastat allt de där gamla som står längst bak.. ja de ska jag göra städa kylen alltså..

Sen ska jag pyssla lite i badrummet de ni hahahaha

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kul att läsa att du köpt lite kläder till dig själv (: Du kan behöva unna dig något ibland, till dig själv personligen !

2009-10-13 @ 15:42:31
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0