Att vara en bra mamma...

Ja att vara en bra mamma har olika mening å betydelse i allas ögon..
Jag tycker att en bra mamma finns där för sitt/sina barn oavsett å ser till att dom har de sååå bra som möjligt, att man sätter barnens behov framför sitt eget ja menar har man satt ett barn till världen så får man fan ta sitt ansvar..
Medans andra tycker att en bra mamma e å ge efter om barnet vill ha godis eller nåt annat.
Eller att dom måste ha dyra kläder så de ser bra ut utåt..
Ja menar hallå e de de som e å vara en bra mamma i vissas ögon??? Då blir jag nästan lite orolig....

En Bra mamma älskar sitt/sina barn över allt annat å skulle göra allt för dom..
Men att uppfostra barn e inte lätt å att vara en bra mamma är inte heller de lättaste.

Men jag kan säga så här Markus e mitt allt de finns inget jag inte skulle göra för honom å jag tycker de gör mig till en bra mamma... jag kommer se till att han vet hur mycket jag älskar honom å att han alltid kan räkna me mig 24 timmar om dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0