Äntligen..

Ja äntligen har lilleman somnat efter att ha stretat emot i nästan 1 timme..
Så nu har jag tömt diskmaskinen startat en maskin å så har jag lagt spisknapparna i ett hett bad me lite diskmedel för dom blir ju sååå jävla flottiga efter ett tag äckligt som faan...

Jag har även vart nere å hyrt 2 filmet till ikväll mysigt :)
De blev den nya wallander som kom ut i dag å så en halloween rysare :)
Så kvällen e inbokad :)

Vi får nog kolla filmerna direkt när putte kommer hem i alla fall den ena för Chrille skulle kanske komma över ikväll berode på hur mycket plugg han hann me igår..

Nu e de inte lång tid kvar tills jag ska ha ljusparty :)
Jag älskar å älda ljus å älskar när de luktar gott å mina ljus börjar ta slut så de blir kanon :)
Å jag e ännumer ljusgalen så här på hösten jag kan tända ljus över allt hehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0