Ännu en dag...

Ännu en dag me diarre för lilleman :(
Men inte alls lika många bajs blöjor som igår så de kanske e på väg åt rätt håll :)
De va 1 inatt å 2 hitills under dagen..

Tack för alla råd och tips om hur jag kan få honom lite hård i magen :) Uppskattas...

Ja idag har jag lilleman å Heidi tagit en promenad till växtriket å köpt lite smått å gott men jag glömde så klart köpa typ hälften så nu försöker jag få tag i putte som e iväg å jobbar å kolla om vi kan åka dit beroende på när han slutar vill säga..

Vi va även in en sväng på babyproffsen å där blev de 2 badleksaker å 2 st scarfs till lilleman :)
Kollade även lite på åkpåsar till vagnen å jag hitta världens finaste som jag vill ha men den kosta fan 1400 :(
Sen va vi inne på jysk men där hitta vi ingenting hehehehe..

Tack för en trevlig dag syster yster de måste vi göra om snaaart alltid lika kul å träffa dig å de tycker både jag å din lilla sötnöt som du kallar honom hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0