TVÄTTA

Ja idag blir de å tvätta hela dagen eller tills tvättställningarna e fulla i alla fall :)
Å vi har ju 2 stycken så en del maskiner lär de ju bli för nu e jag sååå sjukt trött på tvätten i tvättkorgen så ska försöka tvätta så mycket att den blir tom de skulle va sååå skönt :)
Jag fick nämligen lust å tvätta idag å då e de ju bara å tuta å köra för de va ett tag sen jag va på tvätt humör :)
Ska även försöka plocka lite här hemma å byta ut lite inredning å dona lite så de ser lite nytt å roligare ut jag brukar ju göra de då å då å jag tycker de e hur kul som helst :)

De e även en hel del kvar å göra inför dopet..
Men alla servetter e klara i alla fall å de va fan jobbigt kan jag lova :)
Vi måste beställa nya tårtor idag för dom vi ville ha först skulle dom fan ha 1800-2000 kr för å de e de fan inte värt känner vi..
Så de blir tårtor me fotografi på våran lilla prins i stället så jag ska skriva ut dom bilderna under dagen åxå så de e klart när putte kommer hem :)
Sen ska vi iväg till min faster å låna 2 drickabackar av henne vi har en själva men de räcker ju ingenstans..
Sen vet jag inte om vi åker å handlar idag eller imorrn..
De som ska handlas e ju drickorna å alla ingridienser till pasta salladen.. å så får vi inte glömma dressingarna vilket vi lär göra så jag ska nog skriva inköpslistan idag men de e såå sjukt svårt å veta hur mycket man ska köpa men men de blir säkert bra..

Ja jag märker att jag har en del å göra idag trots allt..
Får se hur jag kommer hinna med allt för jag har en skapligt grinig son idag..
Får se om man kan underhålla honom samtidigt som man gör de som ska göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0