sovmorgon

Även denna dag fick jag sova :) Tack lilleman. Vaknade 09:30 av att klockan ringde inte illa..

Å då tog ja upp min prins som vart lika glad av att se mig som han alltid blir..

Så gick vi in i badrummet å busade lite samtidigt som vi bytte blöja å fick rena kläder å han skratta sjukt mycket :)

Sen vart de en portion gröt å som alltid åt han upp allt.. Å jag har även tagit redan på den rena tvätten startat en ny maskin tvätt å ska även under dagen tömma diskmaskinen som jag hatar av nån konstig anledning..

Jusst nu sover lilleman han somna i sin gunga :)

Men han hinner nog vakna innan de e dags för lunch för den äter han ju vid 13 taget å han brukar typ bara sova 40 min åt gången när han sover under dagen..

Sen när putte har slutat så ska vi kanske iväg å köpa julskinka då ska jag nog göra den imorrn när han jobbar för de hinner jag inte idag för jag har för mig att vi eventuellt skulle över en sväng till Emma å Chrille idag om jag inte e helt ute å cyklar hahahaha..

Nä nu ska jag glo lite på tv innan han vaknar för då finns de ingen tid för de :)

För då ska de ätas lunch å sen ska de läsas lite för min prins å sen ska vi sjunga å lyssna lite så alla låtar som heidi la in på mitt usb minne barn låtar alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0