Snart slut..

Ja då va denna dag snart slut.
De har vart full rulle hela dagen för min del..
Den sista maskin för dagen e igång nu i alla fall å så blir de en mörk maskin imorrn för jag gick runt i lägenheten å samlade in puttes kläder som som vanligt ligger lite här å där att dom inte kan lägga kläderna i tvätten jag fattar inte men men..
Vi va även iväg å fixade drickorna å grejerna till salladen som vi ska bjuda på på dopet å de gick fan på 700-800 har jag för mig å då va ju jasons mat me åxå men den kosta bara 100 kr så de vart rätt dyrt men men ska lilleman firas så ska han :)
Jag va även inne å beställde tårtorna å dom kommer kosta 1000 kr.. de som e kvar e å handla lite bröd som man kan ha till salladen men de gör vi på fredan lr lördag de har vi inte riktigt bestämt än..

Lilleman åt lapkojs till kvällsmat å han verkade gilla de han tyckte konsistensen va lite konstig bara men han åt upp allt å de va vid 18 tiden så får se när han vaknar inatt å vill ha mat :)

Nu sitter vi å väntar på efterlyst men ja e rätt trött så får se om man orkar kolla på de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0