Rutiner...

Ja nu har jag bestämt mig för att lägga in lite nya rutiner i lillemans liv :)
Så nu e de lite läsning efter han har ätit sin lunch å vi började me de igår å han va hel nöjd å efter läsningen så e de en sovstund som gäller för honom :)
Vill även köpa en cd me barnvisor för de vill jag ha som morgon rutin lyssna på lite barn visor me honom å bara mysa så de ska köpas så fort putte har fått sin lön :)

De e dom 2 sakerna jag ska lägga in i hans rutiner nu sen om nån månad får man hitta på nå mer å lägga in i hans vardag för nu börjar han ju förstå å då e de roligare å lägga in lite sånt där skoj som läsning å mys till barnvisor..

Vi brukar ju titta på tecknad film ibland ska försöka lägga in de åxå så de blir filmtittning 1 dag i veckan i alla fall.. Men de tar jag nog om en månad :)

Nä he idag kommer pappa förbi en stund efter jobbet å tar en fika å ska hämta sina ljus, å sen ska jag putte å lilleman i väg till rekarne skolan Tarja ringde igår å ville att vi skulle komma för de e tydligen öppet hus idag. Antar att hon vill visa upp lilleman för sina arbetskompisar hon har ju pratat lite om de å hon har tydligen pratat om lilleman en heeel del på jobbet :)

Nä he om jag ska ta å starta en tvätt, skulle behöva städa men motivationen finns inte alls :( Vart har den tagit vägen????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0