Övernattning...

Ja i lördags så sov lilleman över hos sin Moster Heidi å sin "farbror" Emil..
Å han hade tydligen vart jätte lugn å duktig :)
Dom hade tittat på film, vart ute å gått å ritat lite så jag fick min första teckning av lilleman när vi hämtade honom på söndagen å den e självklart inramad å står på tavelisten i hans rum :)
Dom ska även ha honom på Lördag igen för då fyller ju Emma 25 år å även om vi inte ska dricka så vill vi inte ha me honom när andra dricker jag tycker inte de e passande me små barn..
Så han ska sova hos dom igen han verkar gilla å vara där å dom verkar gilla å ha honom vilket känns så kul för mig å veta att dom trivs me varann :)
Lilleman skiner upp som en sol när han ser Moster Heidi å heidi skiner åxå upp som en sol när hon ser lilleman :)

Här kommer lite bilder från lillemans övernattning hos Heidi å Emil


Här ritar lilleman





Här kollar grabbarna på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0