nu så

Nu e maskin nummer 1 upphängd å maskin nummer 2 startad :)
Har även skrivit inköpslistan för ingridienserna till salladen som vi bla ska bjuda på på lördag :)
Lilleman har precis ätit så nu e han mätt å glad :)
Jag har även plockat undan lite men de e inte mycket alls hehehe jag tar lite då å då :)
Även Jason har ätit mat :) Vi måste köpa hundmat för han fick de sista nu..
Vi ska äta lapkojs ikväll jag vet inte hur de stavas men ni fattar nog :)
De e as gott då ska vi testa om även lilleman gillar de.. Antingen får han de idag eller så får de bli till lunch imorrn för hans del de beror ju lite på vad klockan är när vi ska äta de..
För han brukar ju få välling till kvällsmat men men får se om man gör ett undantag ikväll lr hur de blir de återstår att se..
Jag hade ju tänkt tvätta i alla fall 3 maskiner idag men vem vet jag kanske hinner me 4 om jag har tur :)
Tvättarna tar ju lite mer än 2 timmar me våran maskin så de e ju lite mindre kul men men annars för jag ta den fjärde maskin imorrn de e inte mer me de..
Jag känner att detta vart ett himla tråkigt inlägg men men de kan inte va kul varje gång hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0