Mysigt värre...

Jag blir helt till mig när jag tittar ut genom fönstret å ser snön falla hur jävla mysigt som helst...
Riktig julkänsla ju men lite tidigt kanske men men :)
De e ju inte lång tid kvar innan julpyntet ska fram ju fan de e redan november de går fan sjukt fort...
Jag sitter här i soffan me lite tända ljus hur härligt som helst...

På Lördag ska vi på 25 års fest hos Emma å de ska bli riktigt skoj..
Vi har barnvakt men vi har inte bestämmt om vi ska dricka än eller inte de återstår att se hehehhe.
Sen på söndag e de ju farsdag så då blir de å fira Puttes första farsdag å så ska vi ju hinna åka till min pappa och till Patriks pappa så våran helg e fullbokad å så ska vi hinna åka å fira Micke på lördag åxå innan vi ska till Emma heheheh får se hur vi ska hinna me allt :)

Å nästa lördag e de lillemans dop å de e fortfarande sååå mycket å göra jag har mer än hälften av servetterna kvar å skriva på...
Å sen måste vi inhandla grejerna till salladen jag gör en sallad gillar man den inte så gör man inte orkar inte hålla på me fler olika sorter som jag tänkte först..
Måste kolla me Tarja hur stor hennes skål hon hade va måste ju ha nå halvstort å ha salladen i går ju inte me mina små skålar de skulle bara se larvigt ut..

Måste prata lite me putte om hur vi ska dekorera borden åxå de har vi inte riktigt bestämmt än..
Men ja tror vi kör på låång bord känns som de blir finast å mysigast men jag har ju som sagt inte ens sett lokalen än de får jag göra på lördag :)
De kanske e lättare å planera då när man vet hur den ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0