Julen

Ja ha då har man precis tagit ur julskinkan ur ugnen så nu luktar de jul här :) NICE.

Har även en till julskinka i frysen som ska tas fram lite närmare jul å göras iordning :)

Syster messade mig tidigare å frågade om jag ville komma över å kolla film me henne vilket hade vart grymmt kul men jag hade skinkan i ugnen så de gick inte å sånt där kan inte putte så jag kunde inte lämna honom me ansvaret för skinkan heller för då hade de bara blivit soppa av alltihoppa.. Men jag hoppas de kommer fler såna förfrågningar gumman :)

Imorrn ska jag nog göra lite ischoklad måste komma igång me julbaket lite smått kan ju inte ta en heldag när putte jobbar för de skulle lilleman tycka va himla tråkigt å har inte lust å stå en hel lördag eller söndag å baka heller så jag tar lite då å då de funkar lika bra :)

Vi ska eventuellt iväg imorrn å köpa lite julblommor så jag kan pyssla me mina julgrupper här hemma :)

Vi måste även upp på vinden å leta fram belysningen till balkongen :)

Nu e julen på väg å vi e klara me alla julklappar å de e sååå sjukt skönt kan jag lova :)

Ringde pappa nyss å bestämmde att han ska komma hit dagen före julafton så ska vi fira jul ihop då för han ska troligen jobba på julafton.

Så vi ska äta lite gröt, skinkmacka å lite smått å gott.. sen blir de å öppna lite julklappar mysigt värre :)

Nu e putte iväg å jobbar lite :( Så jag sitter här i soffan själv lite tråkigt men men han borde komma snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0