Dopet

Ja dopet va helt underbart kunde inte blivit bättre.
Det va jätte mysigt i kyrkan å lilleman va jätte duktig men när präsen började prata om gudstro å sånt då började ju lilleman å spotta å då va de en del som började skratta även jag :)
Men han va jätte duktig började plaska i vattnet nör hon höll honom över hehehe min kille..
Efter kyrkan så åkte vi iväg till lokalen för att fika å de va hur kul å mysigt som helst.
Folk åt gott å umgicks pratade skrattade å hade kul precis som vi hoppades så vi e super nöjda me dopet de kunde inte blivit bättre å tårtorna va ju bara så fina å gode men jag tyckte nog bästa om salladen som jag hade slitit som ett djur med :)
Vi hade pyntat lokalen me ballonger å lite annat skoj å så hade vi tända ljus :)
Vi bjöd på läsk, öl å vin å citronvatten fanns åxå.
Å de fanns även sallad bröd 2 olika dressingar tårta, munkar å peppakakor å kaffe..
Jag kommer å tänka på detta dop ett bra tag för jag e bara så tok nöjd folk va kvar i 5-6 timmar i lokalen å de va längre än vi hade trott men de va bara så kul vi kastade lite pil å bara umgicks..

Han fick även en hel del fina dop pressenter....
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0