De går seeegt..

Ja de går seegt för mig å städa här hemma eftersom jag måste underhålla min lilla prins emellanåt å Motivationen e inte riktigt på topp heller pga Patrik..

Så de e grejer överallt här hemma känns de som :( Suck å pust.

De känns som de e sååå lätt för honom å bara dra hemmifrån å lämna mig me allt å de e fan inte okej men vet inte hur jag ska göra eftersom han verkligen inte fattar hur jag känner lr om han fattar men bara spelar dum???

Ibland känner jag bara för att ta mitt pick å pack, lilleman å jason å bara dra härifrån å flytta till eget sååå trött e jag på å få göra allt själv men de blir ju inte att man gör de..

Så då får man väl leva å ha de så här lr???

Ibland e jag så himmla kluven å vet inte alls hur jag vill göra lr hur jag vill ha de.

De skulle kännas sååå skönt å bo själv ibland för då e de bara ens egna skit man får plocka undan..

De e inte lätt de här å jag vet fler som har de som jag, som får göra allt. E de värt de???

Älskar vi dom verkligen sååå mycket?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0