Dagen...

ja dagen har vart lååång å jag har vart sååå trött..
De vart ju bara nån timmes sömn inatt lilleman fick feber igår kväll efter sprutan han tog så han har inte heller sovit utan mest vart orolig så inatt låg han mellan oss i våran säng de gjorde honom lite lugnare..
Så jag hoppas på å få lite mer sömn inatt..
Å de har inte blivit så mycket gjort under dagen pga min trötthet..
Jag har ställt alla halloween grejer på köksbordet dom måste vi ställa ut i förrådet men man kommer ju knappt in där så de får vi se om de blir idag eller imorrn.
Sen har jag torkat av fönsterbrädorna i vardagsrummet å tv bänken de e väl typ de jag har gjort å de e ju fan ingenting typ hahahaha vilken latmask jag har vart idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0