Dagen i korta drag..

Ja dagen har vart kanon de börja me att jag fick sova till 09 vilket innebär sovmorron å lilleman har sovit kanon i natt va bara uppe en gång vid 03 å gav honom lite välling..
Så vid 09 gick jag in till honom för jag hörde att han låg å pratade i sängen så jag satt på cd skivan me jullåtar de e en barnskiva me jullåtar.
Så sjöng jag lite till den samtidigt som jag lekte me lillemans ben å armar å han tyckte de va skit kul..
Sen gjorde jag honom klar, ren blöja å rena kläder sen va de dags för frulle å lilleman åt en portion gröt vilket han gör varje morgon å kväll han e en riktig grötkille..
Sen lät han mamma kolla på sitt program våra bästa år som jag har fastnat i å medans jag gjorde de så lyssnade han på barnvisor i hörlurar å va helnöjd.
Efter de gick vi ut å rastade jason sen när vi kom in så sjöng jag lite bananer i pyjamas för honom å sen la ja honom en stund innan de va dags för lunch för han va jätte trött..
Så vid 13 taget åt han spaggeti å köttfärsås till lunch så såna burkar måste vi köpa mer av :)
Å så fick han lite frukt purre till efter rätt :)
Så om typ 1,5 timme e de dags för middag för lilleman å sen vid 19 taget så äter han gröt å sen görs han klar för natten :)
Jusst nu sitter han å tittar lite på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0