Dagen...

Ja idag va de meningen att jag skulle tvätta å plocka lite här hemma men så vart de inte för min syster yster messade å frågade om jag å lilleman ville haka på hem till henne för hon slutade kl 12 idag å de ville vi självklart..

Så hon kom hit å mötte upp oss så rastade vi jason å efter de knatade vi hem till henne å snackade en massa skit å hade allmänt trevligt.

Lilleman ville så klart både höras å synas vilket han gjorde kan jag lova hehehe. Å tiden den bara rann iväg tror putte hämtade oss 17:30 :) Men dom säger ju att tiden går fort när man har kul.. :)

Så jag får väl försöka tvätta lite å plocka lite imorrn i stället bara hoppas att lusten finns då. För finns inte den så blir de inget gjort.. Å jag skulle behöva ta tag i de här me tack korten åxå har bara blivit 2 stycken gjorda idag suck å pust..

Hoppas lillemn sover bättre inatt än va han gjorde natten som va för den va hemsk jag e helt slut i både huvudet å kroppen skulle behöva en riktig sovmorron känns de som får hoppas att lilleman känner de så jag får sova ut lite imorrn :)

Fy man ska börja julpynta nästa helg shit va fort tiden har gått så man måste ju fan ta å stor städa innan de suck va tråkigt. Å sen ska de fanimej julbakas åxå får se hur man ska hinna me allt för jag kan ju inte påstå att de finns så mycket tid över när man har en liten prins som vill ha mammas uppmärksamhet hela tiden me en massa mys å bus, visst e de de underbaraste som finns men man måste ju tyvärr få lite annat gjort åxå.. vi får se hur jag får ihop de.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0