Bröllopstårta???

Putte ringde bagarn för å kolla vad doptårtorna vi vill ha ska kosta..
Å då säger bagarn att dom kommer kosta som bröllopstårtorna men hallå dom e ju fan svin dyra...
Å dop å bröllop e väl fan inte riktigt samma sak eller????
Så han skulle ringa putte me ett mer exakt pris idag så får vi se om vi tycker de e värt pengarna annars tar vi nog tårta me foto på som vi va inne på från början..
Men de börjar ju bli ont om tid dopet e ju liksom på lördag...

Så jag måste fixa dom sista servetterna här i veckan..
Å de e inte de roligaste kan jag lova..
Nu har vi sett lokalen vi ska vara i så nu har vi lite bilder av hur de ska vara jag hoppas de blir bra å mysigt att man får lite känsla av att de e ett barn firande :)

Jag sitter här å väntar på att putte ska ringa upp efter snacket me bagarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0