Åkte ut...

Ja nu har jag kastat ut putte å jag sa fan att han inte behöver komma tillbax ja e så trött på honom för tillfället så han åkte till victor å jobba..

Jag sliter som ett djur här hemma å va tror ni han gör??? Jo sitter i soffan å latar sig trots att jag ber honom flera gånger att hjälpa till men då "hör han inte"

Å jag e sååå jävla trött på att han ALDRIG kan hjälpa till va fan tror han.. Han bor fan inte på nå jävla hotell fy fan blir arg bara jag tänker på de.

Så nu e jag själv hemma å ska hinna städa, tvätta, ta hand om lilleman å byta sängkläder rasta jason å allt ska jag göra själv.. Så jag får göra lite å sen sätta mig å busa å mysa me lilleman en stund å sen fortsätta så de kommer å ta tid. Men de e lilleman värd men man tycker ju att idioten Patrik kunde fatta själv å hjälpa mig nångång men nejdå de verkar han inte..

Så nu sitter jag å lilleman å kollar lite på film ska se om jag kan smyga iväg snart å byta sängkläder å sen smyga tillbax hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0