5 Månader...

Ja idag e de 5 månader sen lilleman föddes..
Shit va tiden går fort alldeles för fort tycker jag..
Å så väger han hela 7335 gram å är 67,8 cm lång en stor kille :)
Han är inne i en riktig mys period när man har honom i famnen så gnider han sitt ansikte mott mitt å de e så himla mysigt å gulligt å så pussas han me öppen mun han e för söt min lilla plutt :)

Min Kärlek till Markus går inte att beskriva..
Han e de bästa i mitt liv utan honom så skulle jag inte vilja leva..
Han e min lilla solstråle som alltid får mig att le..
Han sprider sån glädje å lycka..
Kärleken till sitt barn e helt klart den största å starkaste kärleken som finns...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0