Vill göra om...

Ja jag vill göra om här hemma.
Men kommer ju aldrig till skott för jag vet ju inte riktigt vad jag vill göra :(
Skit jobbigt ju.
Jag vill inte möblera om eller så utan mest byta ut lite saker på hyllorna å så.
Men de blir ju inte av för egentligen e jag nöjd me hyllorna som dom e de e väl mest att jag har tröttnat.
E ju sååå tråkigt att de ser likadant ut hela tiden.

E lite sugen på å göra iordning lillens rum.
Men jag å Putte e ju inte riktigt överäns om vilket rum som ska bli lillens.
Han tycker att jasons rum räcker men de tycker inte jag jag tycker de e alldeles för litet.
Jag tycker att hans spelrum som han ändå inte använder skulle bli perfekt.
Men de tycker ju inte riktigt Patrik så jag vet inte hur vi ska göra riktigt.
Å jag har försökt förklara att vi kan ju inte bara ta bort jasons rum.
För han sover ju där å äter där å har alla sina saker där.
Å jag mena Patrik använder ju inte ens sitt spelrum, men de e nåt me killar å deras jävla rum :)
Jag å Patrik får nog sätta oss å prata om de där :)
För i så fall så Måste Patriks rum målas om för jag hatar färgen som e där nu.
Å sen har vi pratat om å köpa såna där vägg dekorationer som man bara trycker på tapetern.
Staffan å Leo har så till sina små å de e både skit snyggt å sååå smidigt. Måste höra me dom vart ifrån dom hade beställt dom bara :)

Nä he om jag ska vara sååå duktig å hänga tvätten å starta en till maskin.
De blev 5 stycken matlådor åt Patrik, kommer han bli glad :)
Tror jag byter sängkläder i veckan för nu har jag ju tvättat badrums mattan å handdukarna å så ska jag starta en vit maskin å jag vill inte ha tvätt hängandes i hela lägenheten så sängkläderna får vänta.
För jag måste tvätta dom direkt när jag byter hatar å ha dom i tvättkorgen för dom tar ju upp hela korgen å de ser såååå jävla träligt ut me en överfull tvättkorg.

Fan jag känner mig nästan lite över energisk idag :)
Tror jag ska dra fram damsugaren snart å försöka dammsuga lite å se hur de går sist fick jag skit ont så de blev ingen :(
Får hoppas de går bättre idag eller om jag ska baka i stället å damsuga imorrn lr om jag gör båda imorrn nä nu vill jag göra mycket hör jag :)
Kanske ska ta de lite lungt me tanke på att jag mådde skit i morse när jag vaknade.
Nä nu har jag bestämt mig jag startar den vita maskinen sen sätter jag mig i soffan å softar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0