Ut å äta ikväll sååå mysigt :)

Ja ikväll ska vi ut å äta me Chrille å Emma å de ska bli riktigt kul...
Vi har inte riktigt bestämt ställe än men vi har väl pratat om Fame för där kan man ju även spela biljard :)
Men som sagt vi får se va de blir :)

Men ja e lite orolig för jag har fortfarande sååå sjukt ont i magen ska duscha å ta 2 alvedon när putte kommer hem, vågar inte riktigt duscha när han inte e hemma ifall ja skulle få så jävla ont å ramla eller vad som helst känns tryggare när han e hemma :)

Ja ha då ska jag nog försöka ta de lugnt nu då så jag orkar gå ut ikväll :)
hehehehe lär bli svårt för de kryper i fingrarna på mig :)
Ska nog vattna alla mina orkideer i alla fall de ska ju göras idag eller imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0