Tränat Jason..

Ja nu har jag tränat Jason åxå :)
Vi tog en promenad på 30 minuter å han fick bära sin väska me tyngder i.
Han tycker de e sååå kul att bära den där väskan vilket jag har lite svårt att förstå för jag skulle inte bli nöjd om nån slängde på mig en väska me tyngder i å drog ut mig på en promenad.
Men Jason älskar de vilket e skit bra för de ger ju honom så mycket mer i träningsväg så nu e han så trött att han har lagt sig för en liten tupplur :)
Men han åt å drack så klart innan han la sig hehehehe han har sina roliga rutiner :)
Nu får han vila upp sig tills putte kommer för då blir de bus i mängder.
Han älskar när Patrik kommer hem jusst för han vet vad som väntar å så e han helt tokig i Patrik så klart :)



Jason redo för promenaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0