Tisdag...

Ja då va de redan tisdag, tycker dagarna bara springer förbi :)
Snart kommer Palmis hit vi ska käka lite lunch på balkongen å snacka skit :)
Ska bli riktigt skoj...
Har tvättat lite på förmiddagen har en maskin igång nu me å sen har jag tömt diskmaskinen :)
Skulle behöva tvätta fönster men jag tycker de e både svårt å tråkigt så de tar emot lite grann...
Svårt å få de helt snyggt blir alltid nån rand man går å stör sig på..
Men jag vill ju att lillen ska vilja komma ut nu å då har jag hört att man ska vara igång så de kanske e en ide trots allt :)
Men jag tycker ja grejar lite varje dag å de händer ju inge för de :( Jag har en känsla av att jag kommer gå över tiden vilket jag verkligen hoppas jag slipper för de e verkligen de sista jag vill..

Hehehehe jason ligger här i soffan å snarkar han e trött idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0