STÄDNING...

Nu har jag damsugat igenom hela soffan å jag va väldigt noga :)
Vi flyttade även ut hela soffan å tog en rejäl damsugning bakom å under vilket man inte gör vid varje städning :)
Lyfte även undan bordet så jag kunde ta mattan å va minst lika noga me den :)
Men nu känner jag av magen så nu får jag vila en stund får se om de blir nå mer idag eller om de blir fortsättning imorrn :)
Vi ska ju iväg till farmor å basta ikväll kl 20 ska bli sååå skönt kanske jag får en natts sömn brukar ju sova rätt bra när vi har vart iväg å bastat e väl därför de har blivit rätt ofta så här under graviditeten :) hehehehe
Men jag kan ju inte basta lika länge eller lika varmt som ja kunde innan lillen fanns i magen å nu måste jag dricka en hel del innan, under å efter för min puls brukar höjas när de e dags för en dricka pause :)

Anledningen till att jag kör en så nogran städning så här nära förlossningen e för att jag vill att lillen ska komma hem till en rent å frächt hem inte för att de e dö skitigt å skabbigt annars men ni kanske förstår vad jag menar me mina fint valda ord :) Å så e de rätt skönt att ta lite varje dag för jag hatar som sagt att bara sitta å inte göra nåt om jag inte har så ont förstårs för då e de bara å va still :)


Emma klippte mig igår förrästen ska se hur de blir imorrn om jag orkar fixa i ordning de :) hehehehe de e ju de att man inte alltid orkar me sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0