Sömn...

De e konstigt de här tycker jag..
Nu har jag jätte svårt att somna istället nu e jag hur pigg som helst om kvällarna och nu sover jag som en gud förutom när jag måste springa på toa å när putte snarkar vill säga.
Förut somnade jag jätte lätt å va trött hela dagarna men då sov jag så fruktansvärt illa i stället.
Men de e ju bara tacka å ta emot kroppen kanske förbereder sig inför förlossningen kanske därför jag får sova nu hehehehe vem vet :)
Idag kommer Patriks föräldrar över vid 14 taget sen vet jag inte om vi ska göra nåt speciellt efter de.
Men jag kommer säkerligen blogga om hur dagen har varit ikväll så ni som e nyfikna kommer kunna läsa om de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0