Sjuk..

Ja jag vart väckt kl 07:30 i morse av att jason spydde så ja sprang upp å tog reda på de Patrik hjälpte mig :)
Sen gick vi tillbaks å försökte sova men de dröjde inte länge innan han spydde igen så då gick jag upp å tog på mig tog reda på den spyan åxå sen gick jag ut me Jason.
Å då märker jag att de bara rinner ur baken på honom när han försöker bajsa så jag antar att han e ganska så dålig :(
Så jag får se om vi kan dra iväg nånstans idag eller om de blir till å va hemma beror på om jason blir bättre eller inte.
Vill ju inte lämna honom när han e så dålig å de e inte så trevligt å komma hem till ett ner spytt hem.
Patrik ligger fortfarande å sover men de hade ju jag me gjort om de inte hade vart för att jason e så dålig å spyr me jämna mellanrum för klockan e ju som sagt bara 08:30.
Nä nu har jag inge mer att skriva om för tillfället nu vet ni ju hur min morgon har sett ut i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0