Redan Onsdag...

Vi va iväg å bastade igår kväll å de va såååå skönt man sover såååå himla bra när man har bastat.
Sen åkte vi förbi hos Heidi å Emil å kopplade in deras tvättmaskin å torktumlare så nu kan lill skruttan tvätta sin överfulla tvättkorg :)

Idag e de Onsdag vilket innebär att jag ska på 60 års kalas hos en jobbarkompis hon kommer å plockar upp mig efter jobbet å hon slutar vid 14.
Sen kommer dom andra de ska bli kul å träffa hela gänget :)

Nästa onsdag fyller han jag jobbar hos 65 så då blir de åxå kalas som jag ska försöka ta mig till jag hoppas att jag orkar men de borde jag göra :)

Ja idag e de exakt 21 dagar till beräknat förlossningsdatum nu går de undan vill jag lova så jag pular lite här hemma så allt e klart när lillen kommer :) Måste köpa en fårfäll till å lägga i babygymet så de blir lite mjukare å gosigare :)
Men alla kläder e så gott som tvättade å sängen e bäddad å klar å vagnen e klar :)
Patrik vill inte instalera bilbarnstolen förrän vi ska upp till förlossningen de e nåt me han å att vara ute i sista minut men men vill han stressa sen så får han göra de :)

Imorgon ska jag å Camilla ha en myskväll framför tvn me lite gott å käka å så hon tyckte vi skulle ha en helkväll bara hon å jag innan lillen kommer :) Ska försöka komma ihåg å ta me kameran imorrn å ta lite kort men me min träskalle så lär den ju bli kvar hemma hahahaha.

Nä nu börjar snart våra bästa år som jag ska se sen ska jag kolla om de finns tvätt så jag kan starta en maskin nu nät jag går hemma så tvättar jag vart efter de gjorde jag inte när jag jobbade å då va de sååå tråkigt att tvätta när de va över fullt i tvättkorgen man lär sig sina små knep hahahaha eller så beror de på att jag har hur mycket tid över som helst nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0