Promenad...

Ja nu har jag å Jason precis kommit in från en promenad me emma å cesar.
Cesar å jason vart överlyckliga av att bara se varann som vanligt dom e sååå söta :)
Cesar skuttar som en liten hare när han får syn på jason de ser sååå kul ut :)

Jag har tvättat lite under dagen å tömt diskmaskinen vilket jag hatar ja tycker de e bland de tråkigaste som finns :(
Snart kommer Patrik hem har saknat honom idag faktiskt så de ska bli skönt att han snart kommer hem.
Jag har märkt att nu när jag går hemma hela dagarna å inte gör nåt så tänker jag sååå mycket mer på Patrik å hur mycket jag faktiskt älskar honom å att jag saknar honom när han e iväg å jobbar.
Kanske håller på å bli nykär på nytt ;)

Patrik e min lilla solstråle som får mig att må bra.
Han finns alltid vid min sida så de e klart att jag älskar min plutt över allt annat :)


Min bara min Älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0