Natten va halvjobbig..

Jag har legat vaken mesta delen av natten :(
Jag har haft väldigt ont de har påminnt om en mensvärks liknande smärta som även har setat i svanken riktigt obehagligt va de.
Å de spelade liksom ingen roll hur jag låg utan de gjorde ont hela tiden :(
Men antingen släppte smärtan eller så va ja så trött så att jag somnade till slut så ett par timmar har jag fått sova i alla fall, men de e ju bara 13 dagar kvar till beräknat datum nu så de känns skönt :)
Ja skulle ju inte tacka nej till om de lilla livet ville komma ut till världen lite tidigare som typ nu :)
Men jag har en känsla av att jag kommer få gå över tiden :( Men de e bara å vänta å se :)

Nä nu ska jag äta lite frukost,
sen ska vi över till pappa en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0