Min å Camillas kväll :)

Ja igår så hade jag å Camilla en hel kväll å de va skit mysigt :)
Hon tyckte vi skulle ha de innan de va dags för lillen att komma ut för då blir de så mycket svårare för mig å planera in såna kvällar i alla fall i början.
Hon köpte en kebabtallrik som vi delade på för enligt henne så äter jag som en piggme :) hehehehe
Å de va riktigt gott men vi vart ap mätta båda två å jag fick en sååååå stark fefferoni så jag höll på å kvävas å så garvade jag samtidigt å mina tårar dom bara sprutade å sen efter ett tag började camilla garva när hon förstod att jag inte höll på å kvävas.
Sen efter maten tog vi en liten runda me lilla nero å sen högg vi in på vårat godis som vi hade köpt till kvällen å jag lovar när hon körde hem mig så mådde vi båda så illa så de va helt sjukt :)
Vi satt å tittade på melodifestivalen å vi garvade som idioter till vissa bidrag :)
Jag brukar inte kolla på melodifestivalen för de e inte riktigt min grej men jag å camilla har alltid såååå sjukt kul ihop oavsett vad vi gör så de va en riktig toppen kväll :)


Min godishög :) Camillas såg nästan likadan ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0