Måste vara Dags snart...

Ja nu måste de banne mig vara dags snart.
Gårdagen å natten va inge vidare...
Vid 14 taget igår började jag få ont i magen de e en sån där obehaglig huggande smärta..
Å jag prövade ta en promenad e jason men de hjälpte inte alls så promenaden vart väldigt kort så ja tog 2 alvedon när ja kom upp å de hjälpte väl lite i en liten stund..
Sen när vi kollade på grannfejden då va de riktigt illa fan va ont de gjorde de kändes ända ut i svanken skit obehagligt..
Å natten har vart hemsk jag har vaknat av smärta å illamående till å från hela natten jag trodde ett tag att vi skulle få åka upp men de blev ju aldrig värre..
Å nu har jag fortfarande ont men de e ju inte outhärdigt så de e väl meningslöst å åka upp men nu vill jag ha ut lillen för nu e de inte roligt längre.
Å ibland blir de som ett tryck över hjärtat riktigt obehagligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0