Lördagen..

Ja igår va vi å firade Christer som fyllde år.
De blev en del tårta å kakor för min del kan jag säga :)
de kom en del folk å dom drack å hade skoj.
Jag tror putte va lite sugen på å dricka men de gjorde han inte me tanke på att jag har haft ganska ont i magen dom senaste dagarna så han sa själv när Christer fråga om han skulle ha "nä vi kanske måste åka upp" å de tycker ja e skit gulligt för de visar att han bryr sig för jag har hört att de finns killar som e ute å super medans tjejen ligger på förlossningen å föder deras barn. Jag hade blivit galen..

Ja ha idag e de söndag.. Fy veckorna å dagarna bara springer iväg.
Undra vad man ska hitta på idag då???
Verkar so vädret kommer bli fint de gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0