Kvällen...

Ja kvällen har vart riktigt soft.
Putte har gjort sin berömda å grymt goda korvstroganoff som e såååå god.
Å medans putte lagade mat så ringde svärmor å pratade me mig dom ska komma över en stund imorrn vid kl 14 hon tyckte vi skulle ses innan lillen bestämmer sig för å komma ut :)
Sen när vi hade pratat klart så tömde ja diskmaskinen å när de va gjort så va maten klar så då satt vi oss i soffan å slängde på en film å åt till å jag vart så mätt.
Å efter filmen å Maten så vart de en massa bus för Jason å de stod ju så klart Patrik för :)
Tror inte de skulle gå så bra för mig me tanke på min JÄTTE mage hahahahaha.


Här busas det rejält




Jason älskar när Patrik vill busa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0