Kvällen och Natten.....

Putte kom hem ungefär 20:30 igår efter att ha jobbat över stackarn så de blev inte många timmar ledigt för honom innan de va dags att stiga upp å jobba igen.
Han kommer nog vara himla trött idag vilket jag med hade vart :)
Vi ska kanske till farmor å basta idag vi prata om de igår kväll men vi bestämde inget.

Natten va inge kul alls gud va jag fick springa på toa..
Jag förstår inte vart allt kommer ifrån när man har vart på toa så mycket så borde ju blåsan vara helt tom.
Men nej nej de verkar inte stämma för jag har sprungit på toa precis hela natten.
Så idag e jag rätt trött å har inte en aning om vad jag ska hitta på idag :(
Börjar bli galen på å bara gå hemma de e ju såååå sjukt lååångtråkigt jag förstår inte dom som tycket de e kul å skönt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0