Ja ha....

Ja ha vad ska man hitta på idag då???
Jag måste i alla fall ta å vattna alla mina orkideer för de gjorde jag inte igår :(
Sen får vi se om jag tömmer diskmaskinen idag eller imorrn de beror lite på vad vi äter idag för blir de en massa disk då måste jag ta de idag sån e jag hahahahaha.

Igår va vi över hos Emmas föräldrar å tog en fika å de va riktigt trevligt tiden bara sprang iväg å plötsligt va hon över 22 :) å sen åkte vi hit å kollade på film me emma å chrille.
Å innan de så va vi hos Tarja å Micke å de va åxå trevligt..
Så gårdagen gick fort å jag har en känsla av att den här dagen kommer gå såååå sakta för Patrik vill inte göra ett skit han e såååå där jätte tråkig i dag å jag hatar när han e såååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0