HATAR DET HÄR!!!!!!

Ja nu har jag total tröttnat på att vara gravid.
Jag hatar att jag e så jävla stor, kommer ju fan inte i mina kläder.
Jag har inte ett jävla skit å ha på mig typ å de e ju kul.
Har provat en himla massa kläder men insåg ganska snabbt att jag e för fet de e inget som passar.
Å dom kom ju tårarna farandes ner för kinderna.
Nu e jag sååå sjukt trött på att vara gravid kan inte ens ha mina sommarskor me tanke på att jävla vätska i fötterna :(
Så jag springer omkring me varma gympaskor me strumpor i skönt va nu när de e så varmt å fint ute....
Nä nu e resten av den här dagen förstörd...

Hatar mig å mitt liv jusst nu känner mig bara fet å elendig fy fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0