Gårdagen va inge kul....

Ja igår så hade jag för värkar till å från precis hela dagen..
De gjorde rätt så ont i mellan åt men framför allt så va de så fruktansvärt obehagligt.
Jag prövade me både en varm dusch å två alvedon å lite sömn på de innan patrik kom hem från jobbet å de funkade nån timme men sen vaknade jag av att jag hade ont igen så då låg jag bara å vilade tills han kom hem.

Sen när han kom hem å hade duschat å lite så så instalerade han bilbarnstolen i bilen å de vart jätte bra :)
Så nu har lillen sin plats i framsätet bredvid pappan sin :)
Dom kommer se såååå gulliga ut där fram :)

Sen efter de åkte vi till Tarja å Micke en stund för jag e ju en sån som inte bara vill ligga hemma å smärtan va ju inte såååå jätte farlig men jag fick känningar hos dom så jag la mig i deras soffa ett tag å då kändes de bättre.
Å sen när vi kom hem ifrån dom så va klockan ganska mycket så jag tog 2 alvedon å la mig å försökte sova å natten gick ganska bra jag kände bara av några gånger att de inte va såååå skönt så vi får se hur de blir idag.

Hoppas jag slipper ha ont idag :)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hade inte han bestämt sig för att vänta med bilbarnstolen tills efter bebisen var född? :-)

2009-05-16 @ 18:15:27
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0