Förvärkar????

Ja nu sitter jag i soffan i en ganska skön ställning å då gör de inte så ont.
Har precis tagit en dusch på 20 min för att jag fick såå ont i magen de bara tröck å stretade å jag har ju hört att man ska duscha då.
De gjorde lika ont under hela duschen å gjorde fortfarande ont när jag hade fått på mig alla kläder vilket inte va lätt me tanke på smärtan så då tog jag 2 alvedon å nu sitter jag här i soffan.
Får se om de går över nu annars får jag ringa.
Alltså de e en smärta jag klarar av men vill ändå rådfråga dom som kan för jag e ju lite nojig över de här med hur vet man när de e dags??
De e ju ingen skön smärta men den e inte heller helt outhärdlig eller hur jag ska förklara..
Men de e väl bara vänta nån timme så att alvedonen får en chans att värka.
Ringde å förklarade läget för Patrik så han e något förberedd i fall man måste åka upp.
Så nu vet han att jag har ont å att duschen inte hjälpte å att jag har tagit 2 alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0