Fixat lite :)

Ja då har man packat klart bb väskan men måste prata me nån för jag tror jag har packat ner alldeles för mycket :) Ja tycker de e jätte svårt å veta vad man ska ha med sig å hur mycket framför allt.
Sen har jag gjort klart hyllan ovanför skötbordet tror att de blev bra :)
Ja e ju så noga me sånt där ja vill ju att de ska se snyggt ut åxå de e nå tix jag har tror jag hehehehe.
Å nu håller jag på me min lunch de blir kokt potatis me broccoli, stekt lax å en kall lemon dill sås mycket gott :)
Efter jag har ätit vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :( Blir lätt långtråkigt å bara gå hemma när putte e iväg å jobbar å han skulle jobba över idag dessutom han visste inte alls när han skulle komma hem :(
Funderar på om jag ska plantera vitlök eller om jag ska skita i de i år för jag har ju planterat : smultron, jordgubbe, tomat å en himla massa chili de kanske räcker :)
Nä he om jag ska gå å titta till min lunch annars e de lätt att de inte blir nåt å äta :)


Hyllan ovanför skötbordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0