Fixat lite här hemma :)

ja då har vi fixat lite här hemma å de e alltid lika kul :)
De blir sååå fint å jag blir sååå nöjd.
Jag älskar ju heminredning å att pyssla å göra de fint å mysigt :)

Patrik har köpt en skit fin taklampa som han har satt upp i vardagsrummet.
Å jag bara ÄLSKAR resultatet de vart så jävla fint å mysigt.
Å nu håller han på å byter ut lite elutag här hemma de e sååå när man e ihop med en elektriker ;)
Men de blir ju en klar förbättring vilket e ett stort plus :)

Vi har ävern vart iväg å köpt en ny jordgubbsplanta för den första jag köpte i början av den här månaden har typ torkat sönder av solen för den va ju så pass mycket mindre än den vi har köpt nu :)
Jag är hel nöjd me resultatet av planteringen av den nya jordgubben men de kanske beror på ställningen vi köpte till :)

Idag har jason vart ute å sprungit me Chrille vilket jag uppskattar en hel del för då behöver ju inte jag motionera honom sååå mycket vilket e rätt jobbigt så här 7 dagar innan de beräknade datumet.
Så tack för Hjälpen Chrille.

Den nya lampan såååå fin



Den nya lampan tänd :)



Min nya fina jordgubbsplanta :)



Mina Jordgubbar ser dom inte goda ut?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0