Fint väder :)

Vilket härligt väder de e :)
Jag bara älskar såna här dagar.
Har burit ut alla mina plantor på balkongen så hoppas verkligen de fina vädret håller i sig för igår när ja ställde ut dom så började de spöregna efter ett tag hoppas verkligen inte de blir sååå idag.

Kl 13 ska jag till barnmorskan.
Jag har en känsla av att mitt järnvärde fortfarande e dåligt för jag känner mig som sagt fortfarande sjukt trött.
Fan jag tror jag har stuckat nån eller några tår på min högra fot gör sjukt ont så fort jag rör på dom :( Men hur de ska ha gått till har jag inte den blekaste om.

aja får se hur de går hos barnmorskan ja skriver om de här sen.
För nu ska jag se våra bästa år hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0