Fikat me Camilla på förmiddagen :)

Hehehehe Camilla ringde å väckte mig 9:30 å tyckte de va dags för mig att vakna vilket hon hade rätt i :)
Så sa hon att hon va här om 15 min så då va de bara ta på sig å rasta jason :)
Å jason vart lika glad som vanligt av att se henne.
Så min frukost vart en bulle å cola hehehe inte de nyttigaste kanske men händer de nån gång så e de väl okej :)
Å vi satt å snacka skit å hade allmänt trevligt som vi alltid har :)
Vi har en sån bra relation känns nästan som vi e syskon de e en känsla som inte går att beskriva.
Hon tyckte vi skulle ha en heldag på Torsdag å ja sa självklart om jag mår bra så e jag på :)
Då skulle vi käka gott hos henne på kvällen å lite så.
Så jag antar att putte kommer spela då :) Vilket han gör dagligen men ändå :) hehehehe
Nä nu ska jag nog tömma diskmaskinen å lunchen lär jag vänta lite me tanke på att jag precis fikat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0