Dopklänningen :)

Ja imorse kom farmor me dopklänningen.
Det är en väninna till henne som har sytt upp den.
Den va sååååå fin.
Precis som jag ville ha den, snacka om duktig hon e jag beskrev hur jag ville ha den å de lyckades hon sy ihop de e helt sjukt va duktig man e då.
Jag ville ha en enkel dopklänning vilket jag fick jag e mycket nöjd med den.
Får se vad putte tycker om den när han kommer hem.
Å den e uppsydd åt lillen de e jag åxå helnöjd med :)
Nu har vi våran egen klänning eftersom den jag hade när jag döptes va lånad så vi har ju ingen klänning från när vi va små.
Anledningen till att de e blåa band på klänningen va för att de inte fanns några rosa när hon handlade tyget men hon skulle givetvis fixa rosa band åt oss om de blir en liten flicka :)


den fina klänningen

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad fin den var:-)

2009-05-18 @ 14:39:09
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0