De va riktigt kul...

Ja vi va ju ute å ät me Chrille å Emma igår.
Å de va riktigt nice måste jag säga..
Vi gick till Fame å alla va nöjda me maten vi åt 2 rätters men jag å Emma beställde även in efterrätt :) De va sååå gott.
Sen lirade vi lite biljard å de va riktigt kul men de va inte så lätt me denna enorma mage :) Men ja va i lagen som vann alla matcher så de va nice ja å emma va ett lag en vända i alla fall sen va de jag å putte mot emma å Chrille resten å som sagt mitt lag vann jämt :)
Vi va alla nöjda me kvällen, efter resturangen gick vi å hämta jason sen gick vi till Emma å Chrille å tog en fika å så lekte jason å Cesar me varann vi kom hem från dom efter 24.

Idag ska vi över å gratta Lina en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0